RARIS 1. juna pokreće kampanju „MOJE LETO U ISTOČNOJ SRBIJI“, kojom poziva turiste da odaberu  istočnu Srbiju kao svoju destinaciju za predstojeće leto.

 Kampanja će se odvijati on-line, preko Regionalne turističke platforme Visit East Serbia i njenih stranica na Facebooku i Instagramu. Tokom kampanje će biti podeljeno 111 poklona (vikenda, vožnji brodom, proizvoda iz regiona i ulaznica za glavne atrakcije: muzeje, pećine, Zoo vrt itd) i objavljeno 111 promotivnih objava koje će, uz odgovarajuće targetiranje, dopreti do par miliona ljudi.

„Pozivamo turiste da ovo leto provedu tamo gde su rimski imperatori gradili palate a graditelji krotili Dunav; gde su brojni pogledi od kojih zastaje dah i gostoljublje kakvog nema. Tamo gde stvarnost postaje čarolija – u istočnoj Srbiji“.

 Kampanja će predstaviti lepote Sokobanje, Stare planine, Đerdapa, Rtnja, Negotinskih pivnica, Borskog jezera, Lepenskog Vira, Felix Romuliane i brojnih drugih atrakcija istočne Srbije.Prosečna ocena 9,4 na Booking.com je najbolji dokaz da je istočna Srbija sinonim odlične usluge i prijateljskog odnosa prema gostima.

Kampanju organizuje RARIS u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama, muzejima i turističkom privredom regiona.

Translate »